lørdag den 19. maj 2012

Wardrobe Challenge: Dag 6

Observationer gjort over de seneste dage:

-  Modeblogging er hårdt arbejde! Især når man kun har sig selv, et meget slidt spejl, et iPhonekamera og en computer at gøre godt med. Respekt til de ægte modebloggere, for at gide.

- Det dyreste af det jeg har iført mig i denne uge var den stribede Ganni-kjole. Fra ny af, that is... Jeg købte den brugt og gav 100 kr. for den. Så min garderobe bærer tydeligt præg af min status som fattigrøv, og det har jeg det egentlig ganske godt med. Tag den Luksusfælden!

- Jeg burde vel egentlig begynde at sy lidt igen. I tilbageblik ser det ud til at de hjemmegjorte ting sådan set stadig holder. Hurra for det.



Støvler - Gennerfund,  Bukser - H&M Divided,  Bluse - Gefiltefish (mit eget hedengangne tøjmærke),  Læderarmbånd - Et min far lavede til min mor, da de var unge i 70'erne.



...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar