søndag den 20. maj 2012

Wardrobe Challenge: 7. og sidste dag


Så nåede vi til udfordringens sidste dag. Jeg troede at jeg ville finde det anstrengende, i en hel uge kun at gå med tøj jeg, af den ene eller anden grund, ikke ville bruge mere. At jeg ville savne mine skinny jeans og andre yndlingsitems. At jeg ville ende med at sende det hele til genbrug. Men intet af det skete.
Faktisk føles det lidt som om jeg har fået en masse nyt tøj, for en stor del af det jeg har haft på den forgangne uge, vil jeg helt sikkert komme til at gå med igen. Kærligheden til visse ting er blomstret op igen, og jeg har fået øje på nye måder at bruge dem på. Så derfor er jeg heller ikke i tvivl om, at det vil være en tilbagevendende begivenhed i forbindelse med den årlige (argh, det er nok lidt med løg på...) oprydning i garderoben her på matriklen. 
Men med en udfordrende uge vel overstået, vil jeg lade de rigtige modebloggere om at modeblogge, og kravle om bag kamera og blyanter igen.


Sko - Shoebiz,  Kjole - Hjemmesyet/Gefiltefish,  Bælte - Gennerfund

Tak for udfordringen Ida.


...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar