tirsdag den 19. juni 2012

Arbejdsstation

Om mindre end to uger er jeg arbejdsløs.
(Her er lige brug for et ophold, en dyb indånding og et mellerum...)

Men jeg har taget en beslutning om, at det skal komme kunsten til gode. Al den ekstra tid til at være kreativ, som jeg har sukket efter at finde i flere år, får jeg nu pludselig. Og jeg skulle være et skarn, ikke at udnytte det mens jeg kan.
Så jeg har været ved at om-indrette min arbejdsplads, lave inspirations-væg og sortere i materialer. 
Jeg er klar.











...

2 kommentarer:

  1. Super lækkert workspace du dejlige veninde - er en lille smule grøn over det og tror, at jeg må kaste mig ud i mit eget lille, lignende projekt, når jeg engang lander i mit nye hjem. Og husk; du har så meget at byde verdenen på, at der ikke kan gå længe før, at din tid til fordybelse er omme og nye opgaver kalder.

    Love

    SvarSlet
  2. Ej hvor ser det dejligt ud!! Nyd det (og jeg glæder mig til at se hvad der kommer ud af det:)).

    SvarSlet