onsdag den 16. maj 2012

Wardrobe Challenge: Dag 3

I dag føler jeg mig faktisk ret godt tilpas i mit outfit. Bukserne havde jeg egentlig for længst afskrevet, fordi de var så for store, at jeg ikke kunne holde dem oppe. Men nød (og en wardrobe challenge) lærer (næsten) nøgen kvinde, at sy sine bukser ind, så de nu faktisk er ganske brugbare igen. Det bliver nok ikke sidste gang de er på. Cardigan og top er jeg også blevet venner med igen.

(Tilgengæld kunne iPhonekameraet åbenbart ikke komme til rette med lyset på den valgte location. Sorry bout that...)




Bukser - hjemmelavede,  Cardigan - Sibin/Linnebjerg,  Sko, top og halskæde - gennerfund.


...


4 kommentarer:

  1. Vild med dine bukser og sko sammen...

    SvarSlet
  2. Tak Kristine Pilphinger :-)

    SvarSlet
  3. Også mig:-) Jeg går iøvrigt tydeligvis i de forkerte genbrugsbutikker...

    SvarSlet
    Svar
    1. Karina, det hjælper at have en moster der bestyrede en genbrugsbutik i over ti år ;-)

      Slet